Final Class Evaluation for Spring Semester 2023
The spring 2023 final class evaluation will be conducted.
The purpose of the class evaluation is to gather students' opinions and utilize them to improve the quality of the class. Please provide honest and constructive feedback to help us deliver a better course.
Your participation is highly appreciated.
* The class evaluation will be conducted anonymously.
1. Period of the class evaluation: Jun 20 (Tue) 10:00 ~ Jul 6 (Thu) 16:00
2. Procedure: Access the Online Service (ams.ttgu.ac.kr) → Click on the course name under "My Course List" → Click on the "Evaluation" menu (check the subject name and professor's name in the pop-up window).
3. Evaluation method:
- Check the course name and professor's name you want to evaluate.
- Answer the 18 multiple-choice questions and the 1 open-ended question, then click "Save."
4. Notes:
- Participation in the class evaluation is optional for students.
- Student personal information will be kept confidential from the instructor.
- Once the class evaluation is saved, it cannot be modified.
- For team-teaching courses, evaluate each professor's course separately.
- Academic Office
2023학년도 봄학기 기말 강의평가 시행 안내
2023학년도 봄학기 기말 강의평가가 시행됩니다.
강의평가는 학생들의 의견을 수렴하여 강의의 질을 높이는데 활용하고자 실시하는 것이니, 좋은 강의를 위해 솔직하고 건설적인 의견을 기술하여 주시기 바랍니다.
학생 여러분의 적극적인 참여 바랍니다.
* 강의평가는 익명이 보장됩니다.
1. 강의평가 진행기간 : 2023. 6. 20. (화) 10:00 ~ 7. 6. (목) 16:00
2. 경로 : 홈페이지 온라인서비스 (ams.ttgu.ac.kr) → “나의 강의실” 과목명 클릭 → (팝업창) “강의평가” 메뉴 클릭 (과목명과 교수명 확인)
3. 평가방법
강의평가 하고자 하는 과목과 교수명을 확인하고 강의평가 내용 입력
객관식 18문항과 주관식 1문항 작성 후 ‘저장’
4. 유의사항
강의평가의 수행 여부는 학생의 선택 사항임
학생의 인적사항은 교강사에게 비공개
강의평가내용을 저장한 후에는 수정 불가능
팀티칭 수업의 경우, 각각의 교수별로 강의평가 입력
- 교학처