Applying for a New Together Project Group Spring 2025
Dear TTGU community,
TTGU Together Project is open for registration for the Spring semester. The project is to encourage student activities and build a close-knit network between students and alumni, as well as to help develop interests in different ministries, improve skills and - sometimes - even study for extra. For registration, please fill out the above attachment and email it at together@ttgu.ac.kr . All sheets 1, 2, and 3 in the excel file must be filled. Sheet 1 is for registration, Sheet 2 for activity plan, and Sheet 3 is to apply for support fund.
l Newly registered groups are not required to complete the previous semester's activity report found in Sheet 2. Please fill out the activity plan for the current semester.
l Newly registered groups are not required to complete the previous semester's financial settlment in Sheet 3. Please fill out the budget for the current semester.
l <How to register a group for Together Project>
- Gather a minimum of 5 members and find a mentor professor.
- Alumni can start group but must include current students.
- Minimum 40% of total members must be current students.
- There should be no overlap between existing groups and activities.
l <Precautions for documentation>
- At the beginning of semester, the group should ask the mentor professor if he/she can continue to guide the group.
- If the leader of the group is a graduate or prospective graduate, he/she shall change to a current student.
Deadline for filing documents : 2025. 3. 16 (SUN)
Applications for financial support fee will be reviewed and selected in limited numbers. For more information, contact the Together Director by email at together@ttgu.ac.kr
Thank you.
Together Project team
2025년 봄 학기 투게더 프로젝트 등록 및 지원신청안내
학우 여러분 안녕하세요. 2025년 봄 학기 투게더 프로젝트 등록 신청을 오픈합니다. 투게더 프로젝트는 학우들의 성장과 다양한 사역적 창의적, 학구적 활동들을 격려하며 재학생과 동문들 사이의 활발한 교류를 위해 교내 동아리들을 지원하는 프로젝트입니다. 투게더 프로젝트에 등록하는 방법은 첨부된 엑셀 파일을 작성하여 투게더 프로젝트 이메일 (together@ttgu.ac.kr)로 보내주시면 됩니다. (첨부된 엑셀파일은 모두 작성해 주셔야 합니다. 시트 1은 등록 신청서, 시트 2는 활동 계획서, 시트 3은 지원금 신청서입니다.)
l 신규 등록하는 동아리는 시트 2의 직전 학기 활동 보고서를 작성할 필요가 없습니다. 이번 학기 활동 계획서를 작성해 주시기 바랍니다.
l 신규 등록하는 동아리는 시트 3의 직전학기 결산을 작성할 필요가 없습니다.
이번 학기 예산을 작성해 주시기 바랍니다.
l <동아리 등록 방법 안내>
- 최소 5명 이상의 인원을 모집하고 지도교수님을 섭외.
- 졸업생이 만들 수 있지만 재학생이 반드시 포함되어야 함.
- 각 동아리에서 재학생의 비율이 40% 이상이 되어야 함.
- 기존의 동아리와 활동내용이 겹치지 않아야 함.
l <서류작성 시 주의사항>
- 기존의 동아리도 학기가 바뀔 때마다 지도 교수님이 계속해서 동아리를 지도해 주실 수 있는지 확인할 것.
- 동아리 회장이 졸업생이나, 졸업예정자인 경우, 재학생으로 변경할 것.
지원서 제출 마감일 : 2025. 3. 16 (일)
투게더 프로젝트 지원금을 신청하실 경우 제출하신 서류 심사를 거쳐 지원 여부가 결정됩니다. 문의사항은 아래 안내되는 이메일을 통해 투게더 디렉터에게 연락 주세요.
email: together@ttgu.ac.kr.
감사합니다.
투게더 프로젝트 팀 드림