1. 기간: 2021년 3월 2일(화) ~ 6월 18일(금)
2. 시간
구분 |
요일 |
기간별 이용시간 |
비고 |
|
3/2 ~ 3/12 |
3/15 ~ 6/18 |
|||
자료실 |
월, 수, 목, 금 |
09:30 ~ 17:30 |
09:30 ~ 21:00 |
⦁ 토-일/공휴일 휴관 ⦁ 28개 열람석 이용 가능 |
화 |
11:00 ~ 17:30 |
11:00 ~ 21:00 |
||
(PhD) 열람실 |
휴실 |
|
3. 이용 예약하기: 매일 35명 제한 (하루 전 예약)
1) 재학생: 학교 이메일 계정으로 로그인 후 [예약 링크]를 통해 예약
2) 도서관 연회원: 전화 예약 (02-570-7135)
(단, 현재는 신규가입 및 재가입 불가)
4. 유의사항
⦁ 자료실 내에서 반드시 마스크를 착용해 주시기 바랍니다.
⦁ 거리두기 실천에 따라 반드시 ‘착석가능’ 표시 좌석만 이용 가능합니다. (1일 1인 1좌석 제한)
⦁ 체온이 37.5℃ 이상이면 출입이 불가합니다.
⦁ 코로나19 예방을 위한 개인행동수칙을 반드시 준수하시기 바랍니다.
⦁ 매주 화요일 오전은 도서관 내부 청소로 인하여 11:00에 개관합니다.
※ 비협조 시 퇴실 조치합니다. 모두의 안전을 위함이니 협조 바랍니다.
위의 내용은 코로나19 확산 정도에 따른 정부 및 대학 방침에 따라 변경될 수 있습니다.
[문의] 도서관 (☎ 02-570-7134~5)
1. Period: Tue. Mar. 2 – Fri. Jun. 18
2. Library Hours
|
Day |
Available Hours |
Note |
|
Mar. 2 – Mar. 12 |
Mar. 15 – Jun. 18 |
|||
Library |
Mon, Wed, Thurs, Fri |
09:30 – 17:30 |
09:30 – 21:00 |
⦁ Closed on Sat-Sun & National holidays ⦁ 28 Reading chairs are available |
Tue |
11:00 – 17:30 |
11:00 – 21:00 |
||
(PhD) Reading Room |
Closed |
|
3. Make a Reservation: Limited to 35 people a day (Make a reservation a day before)
1) Continuing Students: Login by ttgu.ac.kr email account and access the [reservation link]
2) Library membership: Make a reservation by phone (02-570-7135)
(Membership renewal or newly signing up is not available for now)
4. Note
⦁ Please make sure to wear a mask in the library.
⦁ For practicing distancing, only the chairs marked as ‘Available Seat’ can be used (1 seat per day, per person).
⦁ If the body temperature is 37.5℃ or higher, access will not be allowed.
⦁ Please make sure to observe the code of conduct for preventing COVID-19.
⦁ For Tuesdays, the library will open from 11:00 due to cleaning in the morning.
※ When one does not cooperate, he/she will be asked to leave. We ask for your cooperation for the safety of all.
The above may change depending on the policies of the government and the university according to the extent of spread of COVID-19.
[For Questions] Contact the Library (☎ 02-570-7134~5)